Rádi přijmeme vrácení většiny nenošeného, nepoškozeného nebo vadného zboží za účelem vrácení peněz nebo výměny.
VYBERTE SI ZPŮSOB VRÁCENÍ NEBO VÝMĚNY
a. VRÁCENÍ A VÝMĚNY NA OBCHODĚ
b. VRÁCENÍ A VÝMĚNY POŠTOU
Vytiskněte si štítek a odešlete nám své položky zpět a vyčkejte 7–10 pracovních dnů na zpracování refundace .
c. VRÁCENÍ A VÝMĚNY BEZ PAPÍRU/ONLINE
Žádná tiskárna? Žádný problém, možnost vrácení bez papíru.
ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
a. JAKÉ JE VAŠE ZÁSADY VRÁCENÍ?
Jiné než zboží označené jako KONEČNÝ VÝPRODEJ můžete vrátit zboží v naší prodejně z jakéhokoli důvodu do 90 dnů od původního data nákupu. Vrácené zboží musí být nenošené a nepoškozené s původní účtenkou nebo dodacím listem, aby vám byla vrácena plná částka prostřednictvím původního způsobu platby (včetně služby PayPal).*
Vrácené zboží bez originálního prodejního dokladu nebo dodacího listu musí být vráceno s použitím platného průkazu totožnosti a obdrží kredit na zboží, který se rovná aktuální prodejní ceně. Můžeme omezit počet povolených vracení bez originálního potvrzení o prodeji nebo faktury za přepravu.
Vrácení zboží zakoupené s jakoukoli odměnou nebo nabídkou bude vrácena pouze konečná kupní cena. Odměny a nabídky nebudou znovu vydány ani připsány, s výjimkou výměn uskutečněných ve stejný den nákupu.
Vyčkejte prosím 7–10 pracovních dnů, jakmile produkt obdržíme, abychom zpracovali vaše vrácení a připsali veškeré prostředky na váš původní způsob platby.
Vyhrazuje si právo omezit vrácení nebo výměnu bez ohledu na účtenku.
b. MOHU POLOŽKU VYMĚNIT?
Výměnu lze provést pouze v případě, že si přejete koupit stejnou položku v jiné velikosti nebo barvě. Pokud byste chtěli vyměnit za jiné zboží, postupujte podle postupu vrácení a zadejte novou objednávku.
Pokud se rozhodnete pro výměnu položky na online portálu, bude vám vyměněná položka odeslána, jakmile bude mít potvrzení, že vaše směna byla odeslána na FedEx. Po odeslání vaší nové položky vám nebude účtováno poštovné a obdržíte potvrzení s informacemi o sledování. Náš předplacený štítek je přijímán ve většině oblastí (mezinárodní a portorické objednávky jsou vyloučeny).
Pokud nebude vyměněné zboží vráceno neopotřebené, v původním obalu a spolu s originální účtenkou nebo fakturou za přepravu, bude vám účtován původní nákup i výměna.
c. ZMEŠKALI OKNO VRÁCENÍ NEBO VÝMĚNY?
Vrácení zboží po 90 dnech s originálním prodejním dokladem nebo dodací fakturou bude vystaveno jako dobropis na zboží bez ohledu na původní způsob platby.
Výměny provedené po 60 dnech budou vystaveny na kredit na zboží za jakýkoli dlužný rozdíl.
d. JAK ZPRACOVAT MOJE VRÁCENÍ, KDYŽ JSEM PLATIL S PAYPAL, VENMO, AFTERPAY atd.?
Pokud byla celá částka vašeho nákupu provedena prostřednictvím služby PayPal, bude vám refundace připsána na způsob platby provedené službou PayPal .