Loading...
Úvod| Lodní doprava

Lodní doprava

Mohu změnit svou dodací adresu?

Z bezpečnostních důvodů není možné, abychom po zadání objednávky změnili vaši dodací adresu.

 

Jak se dozvím, kdy byla moje objednávka odeslána?

Jakmile je celá vaše objednávka nebo její část na cestě k vám, je odeslán e-mail s potvrzením o odeslání. Tento e-mail bude také obsahovat informace o sledování vaší zásilky. Vzhledem k tomu, že položky mohou být odeslány v různých časech, z různých center plnění, včetně našich partnerů na trhu, obdržíte několik e-mailů s potvrzením o odeslání s aktuálními informacemi o každé jednotlivé položce. Počkejte prosím až 2448 pracovních hodin od obdržení potvrzení o odeslání, abyste měli přehled o sledovacích datech dopravce a sledování pohybu.

 

Jaké jsou vaše způsoby dopravy a dodací lhůty?

Položky obvykle expedujeme do 1-2 pracovních dnů, pokud není uvedeno jinak u dostupnosti v detailech produktu.

 

Standardní doručení trvá 48 pracovních dnů pro kontinentální USA a bude odesláno prostřednictvím UPS, UPS SurePost, FedEx, SmartPost nebo US Postal Service. Objednávky zasílající do AK a HI jsou zasílány standardní dopravou a jejich doručení může trvat až 30 dní. Pokud potřebujete, aby objednávka dorazila dříve, u pokladny je k dispozici zrychlená doprava. Upozorňujeme, že mohou být účtovány další poplatky.

 

Zrychlené odeslání trvá 23 pracovní dny, při pokladně budou účtovány další poplatky za položku a liší se podle dodavatele.

 

* při pokladně vyberte urychlené odeslání

 

Co mám dělat, když balíček neobdržím?

Pokud je v informacích o sledování vašeho balíku uvedeno, že bylo doručeno a vy jste jej neobdrželi, doporučujeme ověřit si to u sousedů, spolubydlících nebo leasingových kanceláří, kteří mohli zásilku obdržet vaším jménem. Doporučujeme také kontaktovat přímo přepravce a zjistit, zda vám může poskytnout další informace o doručení.

 

Budou mé položky odeslány v jednom balíku?

Pokud vaše objednávka obsahuje několik položek, můžeme je odeslat samostatně a v různých časech, abychom je dostali rychleji. Mohou odesílat přímo od různých partnerů na trhu. Naše e-maily s potvrzením o odeslání vás informují o tom, co je odesíláno s jeho přepravcem a informacemi o sledování.

 

Informace o sledování přepravce vám poskytne přepravce, jakmile bude vaše doručení naplánováno. Chcete-li získat aktuální informace o stavu plánovaného doručení, kontaktujte přímo přepravce a uveďte své referenční nebo sledovací informace.