Mohu změnit svou dodací adresu?
Z bezpečnostních důvodů není možné, abychom po zadání objednávky změnili vaši dodací adresu.
Jak se dozvím, kdy byla moje objednávka odeslána?
Jakmile je celá vaše objednávka nebo její část na cestě k vám, je odeslán e-mail s potvrzením o odeslání. Tento e-mail bude také obsahovat informace o sledování vaší zásilky. Vzhledem k tomu, že položky mohou být odeslány v různých časech, z různých center plnění, včetně našich partnerů na trhu, obdržíte několik e-mailů s potvrzením o odeslání s aktuálními informacemi o každé jednotlivé položce. Počkejte prosím až 24–48 pracovních hodin od obdržení potvrzení o odeslání, abyste měli přehled o sledovacích datech dopravce a sledování pohybu.
Jaké jsou vaše způsoby dopravy a dodací lhůty?
Položky obvykle expedujeme do 1-2 pracovních dnů, pokud není uvedeno jinak u dostupnosti v detailech produktu.
Standardní doručení trvá 4–8 pracovních dnů pro kontinentální USA a bude odesláno prostřednictvím UPS, UPS SurePost, FedEx, SmartPost nebo US Postal Service. Objednávky zasílající do AK a HI jsou zasílány standardní dopravou a jejich doručení může trvat až 30 dní. Pokud potřebujete, aby objednávka dorazila dříve, u pokladny je k dispozici zrychlená doprava. Upozorňujeme, že mohou být účtovány další poplatky.
Zrychlené odeslání trvá 2–3 pracovní dny, při pokladně budou účtovány další poplatky za položku a liší se podle dodavatele.
* při pokladně vyberte urychlené odeslání
Co mám dělat, když balíček neobdržím?
Pokud je v informacích o sledování vašeho balíku uvedeno, že bylo doručeno a vy jste jej neobdrželi, doporučujeme ověřit si to u sousedů, spolubydlících nebo leasingových kanceláří, kteří mohli zásilku obdržet vaším jménem. Doporučujeme také kontaktovat přímo přepravce a zjistit, zda vám může poskytnout další informace o doručení.
Budou mé položky odeslány v jednom balíku?
Pokud vaše objednávka obsahuje několik položek, můžeme je odeslat samostatně a v různých časech, abychom je dostali rychleji. Mohou odesílat přímo od různých partnerů na trhu. Naše e-maily s potvrzením o odeslání vás informují o tom, co je odesíláno s jeho přepravcem a informacemi o sledování.
Informace o sledování přepravce vám poskytne přepravce, jakmile bude vaše doručení naplánováno. Chcete-li získat aktuální informace o stavu plánovaného doručení, kontaktujte přímo přepravce a uveďte své referenční nebo sledovací informace.